luni, 16 iulie 2007

Documente necesare Fonduri Europene

DOCUMENTE JUSTIFICATIVE PENTRU MASURA "INVESTITII IN EXPLOATATII AGRICOLE"
• Potentialul beneficiar va trebui sa anexeze la cererea de finantare urmatoarele documente:
• Memoriu justificativ sau studiu de fezabilitate (numai pentru proiecte care includ lucrari de constructii) intocmit conform Ordinului comun nr. 1013/873/2001 al Ministrului Finantelor Publice si Ministrului Lucrarilor Publice, Transporturilor si Locuintei privind aprobarea structurii, continutului si modului de utilizare a Documentatiei Standard pentru elaborarea si prezentarea ofertei pentru achizitia publica de servicii, cuprinzand devizul general elaborat in conformitate cu Hotararea Guvernului nr. 1179/2002 ;
• Copie dupa actul de proprietate al terenului, contractul de arendare, contractul de concesiune sau orice alt document care sa certifice dreptul de folosinta al terenului si actul de proprietate sau cel de atribuire in folosinta gratuita conform Ordonantei de Urgenta a Guvernului nr. 168/2001 pentru celelalte bunuri imobiliare conform legislatiei in vigoare ;
• Certificatul de urbanism, dupa caz;
• Fisa tehnica (anexa la certificatul de urbanism) privind conditiile de protectia mediului, necesare pentru obtinerea acordului unic, pe care s-a aplicat, dupa caz, stampila tip A sau tip B, care contine in anexa, dupa caz, acordul de mediu emis de autoritatile competente pentru activitatile cu impact semnificativ asupra mediului, definite in legislatia nationala conforma cu legislatia Uniunii Europene.
• Certificatul de inregistrare a comerciantului (copie), dupa caz;
• Dovada din partea Directiei Generale pentru Agricultura si Industrie Alimentara judeteana ca suprafata de vita de vie ce urmeaza sa fie reabilitata este evidentiata in Registrul plantatiilor viticole, conform Ordinului comun al Ministrului Agriculturii, Alimentatiei si Padurilor si al Ministrului Administratiei Publice nr. 64/144/2003 care confirma existenta unei suprafete initiale (vita de vie imbatranita si/sau hibrida) si cu mentiunea ca aceasta suprafata nu va fi crescuta prin proiect.
• Planul de afaceri este necesar demonstrarii viabilitatii fermei in cazul proiectelor cu valoare totala eligibila mai mare de 50.000 Euro;
• Dupa caz, un bilant din ultimii trei ani precedenti anului depunerii proiectului, in care productia nu a fost calamitata. In cazul in care beneficiarul nu a avut activitate anterioara depunerii proiectului va depune un act doveditor in acest sens eliberat de autoritatea fiscala;
• Dupa caz, certificatele care sa ateste ca beneficiarul proiectului nu are obligatii restante catre bugetul de stat, bugetul asigurarilor sociale de stat si banci, altele decat pentru care este respectat graficul de rambursare;
• Declaratie pe propria raspundere din care sa rezulte ca aplicantul nu beneficiaza de finantare prin alte programe pentru proiectul care face obiectul spijinului SAPARD ;
• Certificat care sa ateste ca beneficiarul proiectului are cazier judiciar onest;
• Existenta contributiei financiare proprii a beneficiarului trebuie dovedita printr-un document emis de banca si/sau alte institutii financiare autorizate care sa ateste existenta cofinantarii si modul de asigurare a acesteia ;
• Pentru achizitia de animale se va prezenta pedigree sau certificat de origine si productivitate;
• Pregatire profesionala in domeniu dovedita prin copie a diplomei de studii sau certificat de formare sau declaratie pe propria raspundere care sa mentioneze ca beneficiarul proiectului si/sau responsabilul tehnic de proiect va /vor urma un curs de pregatire profesionala, pana la finalizarea proiectului, inaintea ultimei plati a ajutorului;
• Dupa caz, avizul sanitar veterinar si/sau fitosanitar si/sau sanitar eliberat de institutiile abilitate care sa ateste ca investitia este in conformitate cu normele de igiena si bunastare a animalelor ale Uniuni Europene;
• Dupa caz, documente justificative pentru desfacerea a 70% din volumul productiei realizata in cadrul proiectului;
• Pentru potenţialii beneficiari, cu vârsta sub 40 de ani, o copie legalizată după certificatul de naştere.
• Potentialii beneficiari cu proiecte amplasate in satele cu un grad de afectare intre 10% si 30% vor depune un document emis de Comitetul local pentru situaţii de urgenţă* - de la nivel comună - care atestă că potentialul beneficiarul - a suferit pagube ca urmare a inundatiilor produse in perioada aprilie - septembrie 2005 şi va realiza proiectul într-un sat inclus in CAP. VIII din PNADR, anexa nr. 76.

Niciun comentariu:

Powered By Blogger